Noticias

null Programación teatral del mes de mayo

Programación teatral del mes de mayo en Corvera

El viernes 6 de mayo, la Escuela Superior de Arte Dramático del Principado de Asturias (ESAD) inaugura en El Llar la programación teatral de Corvera prevista para el mes de mayo. En este caso, se representará las versión de Leopoldo García-Pumarino de “La dama l´alba” de Alejandro Casona, traducida al asturiano por Antón Caamaño. La representación –enmarcada en los actos de la 43 Selmana de Les Lletres Asturianes- tendrá lugar a las 20:00 horas, con entrada libre y gratuita hasta completar aforo.

Asimismo, el Ayuntamiento de Corvera continúa en mayo con las actividades bajo el paraguas de la Folixa del Llibru iniciada en abril, programando para el miércoles 11 una representación especial a cargo de Tonigrafo y los Talleres de Teatro Infantil de Corvera, que pondrán en escena, a las 18:00 horas en La Lechera de Cancienes, la obra “En un mercado persa”. La entrada, también es libre y gratuita hasta completar el aforo de la sala.

La tercera cita con el teatro este mes en Corvera vendrá de la mano de Producciones Nun Tris, que representarán en El Llar, el viernes 13 de mayo, “La reina la guapura de Leenane”, con la que la compañía recibió en 2021 el Premio Nel Amaro de Teatru Profesional en llingua asturiana y eonaviegu. La representación se engloba en el circuito “Autores nel Camín” de la Conseyería de Cultura Política Llingüística y Turismu y tendrá lugar a las 20:00 horas, con entrada libre y gratuita.

Y especialmente dirigido al público infantil, el sábado 14 de mayo, a las 18:00 horas, Ambigú Mediabroadcast traerá a La Lechera de Cancienes su espectáculo “Amanda y les castañes máxiques”: “Amanda ye una neña que vive cola so madre embaxu´n horru; el so padre morrió y tán pasando munches necesidaes, polo que la única solución que tienen pa poder siguir ye vender l´única pita que-yos queda. Con esti fin Amanda marcha cola pita pal pueblu, pero nel camín atopa un vieyu misteriosu que-y ufierta camuda-y la pita por unes castañes máxiques. A Amanda paeció-y una bona idea y contenta, tornó pa la so casa. A la so ma nun-y paeció bien el cambiu, enfadose cola so fía y llanzó les castañes pola ventana fora de la casa. Al otru día, les castañes medraren hasta´l cielu, creció un castañu xixange; al final les casteñes yeren máxiques de verdá. Amanda esguiló pol árbol y llegó a una casona onde vivía la guaxa, una vieya col llombu torcíu que come neños. Amanda enfrentose a ella y consiguió el so tesoru. Tornó pa la so casa, cortó l´árbol que salió de les castañes máxiques, y enxamás volvió a pasar penuries…”

Y el domingo, 15 de mayo, La Factoría Show regresará a El llar de Las Vegas, con un nuevo pase del espectáculo de Diego Ocampo, tras el éxito cosechado con su estreno el pasado mes de marzo. Será a las 19:00 horas, también con carácter gratuito.