Noticias

null Concursu d´Enrame de Fontes de Corvera

Concursu d´ Enrame de Fontes de Corvera. San Xuan 2022

La tradición d´enramar les fontes, los regatos, los llavaderos na nueche San Xuan piérdese nel tiempu... N´Asturies, mesmo que en bona parte de los países del ária Celta ye una tradición asociada a los ritos de fecundidá y fertilidá. El pueblu qu´alborecía col agua afalagao poles flores axuntaba bonos augurios pal futuru.

Col aquel de mantener tradiciones de tanta reigame y carga cultural, relacionao con elementales respetos pa col mediu ambiente, l´Área d´Ociu del Aytu. de Corvera convoca ´l  XXIX CONCURSU D´ENRAME DE FONTES “CORVERA 2022” que s´axustará a les BASES que darréu publicamos:

 

La Tradición de “enramar” (decorar con flores y/u otros motivos vegetales) las fuentes, riachuelos y lavaderos en la Noche de San Xuan se pierde en el tiempo. En Asturias, de la misma manera que en buena parte de los países del área celta es una tradición asociada a los ritos de fecundidad y fertilidad. El pueblo que amanecía con el agua  reverenciada por las flores concitaba los mejores augurios para el futuro.

Con la intención de mantener tradiciones de tanta raigambre y carga cultural, relacionadas además con elementales formas de respeto al medio ambiente, el Área d´Ociu del Ayto. de Corvera convoca el XXIX CONCURSU  D´ ENRAME DE FONTES “CORVERA 2022” que se ajustará a las BASES que siguen:

 

BASES                                           

  1. Pue participar cualquier persona, individual o en grupu, que quiera.

  2. Pa ello tien que s´inscribir enantes del  21 de xunu de 2022 a les 14h. llamando al  Tfnu. 985514001 o mandando mail al corréu cultura@ayto-corvera.es

  3. Les persones o asociaciones interesaes tienen d´escoyer una fonte, llavaderu, fontana y/o regatu d´ente los qu´hai pel conceyu y comunicalo na inscripción.

  4. Los enrames han facese na  tardi del 23 de Xunu, enantes de les 19h.

  5. Establézse un primer premiu de 120 Euros, un segundu de 90 Euros y tres accésit de 50 Euros, que sedrán entregaos el 11 de setiembre del 2022 n´actu públicu, en sitiu y hora que se comunicarán.

  6. El Xuráu mirará en sobremanera l´armonía del enrame y cómo s´axusta al entornu.

  7. Nun s´aceptará la utilización de plantes o flores artificiales nos enrames.

  8. El participar nel concursu implica l´aceptación d´estes BASES.

  9. El Xuráu tien la potestá de resolver sobre cualesquier asuntu qu´afecte al desarrollu d´esta actividá