Curso de Llingua Asturiana

Vivir en Corvera

(06/10/2021)

El Ayuntamiento de Corvera abre el plazo para inscribirse en el "Cursu de Llingua Asturiana" que comenzará sus sesiones el martes 26 de octubre. Hasta ese día la población adulta interesada podrá inscribirse en él en los registros municipales.

 

El curso, que pretende ser un mecanismo de profundización en el conocimiento y aprendizaje de la gramática asturiana y otras cuestiones del idioma pero también un modo de aproximarse a la cultura asturiana, será impartido por el técnico responsable del Serviciu de Normalización Llingüística de Corvera y en esta edición del curso se incidirá especialmente en la práctica escrita y oral y se ofrecerán actividades complementarias al alumnado del curso.

Dicho curso, de carácter gratuito y con una duración de veinte horas, se desarrollará en sesiones de dos horas todos los martes, en horario de 18 a 20 horas. Las sesiones del curso, que comenzarán el martes 29 de octubre y que finalizarán el martes 21 de diciembre, se realizarán en el Aula 2 del Centro Sociocultural de Las Vegas/Les Vegues.

Los contenidos del curso son los que se indican a continuación:

            -Repaso a las normas ortográficas;

            -Gramática de la lengua asturiana;

            -Situaciones comunicativas, escritas y orales;

            -Traducción;

            -Actitudes y prejuicios lingüísticos, qué son y cómo funcionan;

            -Creación en asturiano.

Cursu de Llingua Asturiana

Ábrese'l plazu pa inscribise nel "Cursu de Llingua Asturiana" que va comenzar les sos sesiones el martes 26 d'ochobre. Hasta esi día la xente adulto interesao va poder inscribise nél nos rexistros municipales.

El cursu, que quier ser un mecanismu d'afondamientu nel conocimientu y deprendimientu de la gramática asturiana y otres cuestiones más del idioma pero tamién una manera d'acercase a la cultura asturiana, va ser impartíu pol técnicu responsable del Serviciu de Normalización Llingüística de Corvera y nesta edición del cursu va incidise de manera especial na práctica escrita y oral y van ufrise actividaes complementaries al alumnáu del cursu.

El cursu, de calter gratuitu y con una duración de venti hores, va desarrollase en sesiones de dos hores tolos martes, n'horariu de 18 a 20 hores. Les sesiones del cursu, qu'empiecen el martes 29 d'ochobre y que van acabar el martes 21 d'avientu, van facese nel Aula 2 del Centru Sociocultural de Las Vegas/Les Vegues.

Los conteníos del cursu son los que s'indiquen de siguío:

            -Repasu de les normes ortográfiques;

            -Gramática de la llingua asturiana;

            -Situaciones comunicatives, escrites y orales;

            -Traducción;

            -Actitúes y prexuicios llingüísticos, qué son y cómo funcionen;

            -Creación n'asturianu.