Toponimia oficial d'Asturies

¿d´onde yes?

Los nomes de los nuestros sitios

Topónimos tradicionales

Por acuerdu ente l´Ayuntamientu de Corvera y la Xunta Asesora de Toponimia del Principáu d´Asturies, el Gobiernu reformó oficialmente la toponimia del Conceyu de Corvera (BOPA del 27 de febreru de 2007), reconociendo los nomes que la xente siempre dixo.

¿Qué son los topónimos?

Son los nomes que la xente usa pa llamar a los conceyos, a les parroquies, pueblos y llugares. Los Conceyos y el Gobiernu del Principáu pónense al llabor de reconocer oficialmente los nomes tradicionales.

La Xunta Asesora de Toponimia d´Asturies ye l´organismu oficial capacitáu pa determinar los topónimos populares y tradicionales y el so funcionamientu ta reguláu por un Decretu del Gobiernu del añu 2002.

 

Agora son oficiales, Agora usalos ye normal

Estos nomes son agora oficiales a tolos efectos, d´usu obligáu per parte de les instituciones (Ayuntamientos, organismos del Principáu, etc.) en cualesquier comunicación fecha en castellanu o n´asturianu.

Delles veces un llugar tien dos nomes al mismu tiempu: como Las Vegas/Les Vegues y ye importante que les instituciones, les empreses, les asociaciones, entidaes y vecindá en xeneral tengan conocimientu de los nomes oficiales de los topónimos, pa que poquiñín a poco vayan usándose per escrito en lletreros, rótulos, vehículos, publicidá, cartelos, documentos, etc.

Afalamos a tolos vecinos y toles vecines de Corvera a emplegar los nuestros nomes, los que la xente siempre dixo.

 

(texto)