Casa de la Llingua

imagen

 

La Casa de la Llingua ye la manera qu´en Corvera, y dende cuantayá, tenemos de llamar al nuestru Serviciu de Normalización Llingüística.

 

¿Y qué ye un Serviciu de Normalización Llingüística?


Como´l so Nome indica un Serviciu de Normalización ye aquella instancia alministrativa que s´ocupa de facer normal los usos llingüísticos que los/es ciudadanos/es tengan. Trátase d´apoyar, fundamentalmente, les llingües, les fales, que por razones históriques nun tuvieron un desarrollu "normal" y viéronse "minorizaes", ello ye, reducíes nes sos utilizaciones énte llingües o fales de mayor aquel.
La so misión nun ye, polo tanto, l´imponer nada, bien a la contra... Trátase de facilitar l´usu de la llingua pola parte d´aquellos falantes qu´a bien lo tengan, formando, informando... y al través d´una montonera d´actividaes d´ociu.
En definitiva, facer un usu desprexuiciáu de les vieyes palabres, y de toles nueves a les que tamién tenemos drechu.

 

La Rede de normalización llingüistica nos conceyos

La Rede de normalización llingüistica nos conceyos

 

Los Servicios y Oficines de Normalización Llingüística son departamentos que permiten a los conceyos dir avanzando nel usu institucional y públicu de la llingua asturiana, convirtiéndola nun instrumentu normal de comunicación na vida social municipal.

Pues empobinate a ellos pa:


• Facer toa mena de suxerencies con repecto al usu y dignificaron institucional y social del asturianu.
• Buscar asesoramientu pal usu de la llingua en cualesquier iniciativa individual o colectiva.
• Buscar ayuda pa iguar o tornar cualesquier testu en llingua asturiana

 

Rede de normalización Llingüistica nos conceyos (doc. word 108 Kb)

La Casa de la Llingua atópase nel Centru Sociocultural de Les Vegues,

Plaza de la Llibertá, 1

33404, Les Vegues - Corvera

 

Pues atopála ne google maps

 

Teléfonu: 985 51 40 01 / 610 74 86 04 (de 8:00 a 15:00 hores)

Facebook: Casa de la Llingua de Corvera

Horariu d´atención al públicu: de 9:00 a 13:00 hores

 

CONCURSU DE CARTELOS "ANTROXU 2011 EN CORVERA"

Premiu de 250 € pal meyor cartelu

Del 17 de Xineru al 4 de Febreru va tar abiertu’ l plazu pal Concursu de CARTELES "ANTROXU 2011 EN CORVERA" que la Conceyalía de  Cultura del Aytu. de Corvera, al traviés de la casa de la Llingua, y la Asociación de Ames de Casa de Corvera convoquen en la so tercera edición.

BASES_AST1065.pdf (135KB)

“La nueche de los muertos vivientes”

“La nueche de los muertos vivientes”

Proyección de "La nueche de los muertos vivientes", el clásicu de George A. Romero el 7 de octubre a las 19:00 h., en el teatro El Llar, primera película doblada al asturiano y producida por Illán Gonzali, que también pone su voz en la película.

Illán Gonzali (Xixón, 1990) es realizador audiovisual. Responsable de la productora independiente Gonzali Producciones, y que acaba de estrenar el primer largometraje doblado al asturiano; algo en lo que va a seguir trabajando.

La película se estrenó el día 25 de septiembre en Gijón, dentro de la programación de la Arribada. En Corvera seremos los segundos que podremos disfrutar de esta maravillosa película en bable. Después la Arribada se trasladará a los concejos de Colunga y Ribadesella.

ANIMACIÓN Y CUENTACUENTOS NES BIBLIOTEQUES DEL CONCEYU